Rabu, 10 Ogos 2011

Tiket Movie Percuma TGV...TQ Nuffnang

Rutin harian check emel sebelum memulakan kerja.  Ada emel dari Nuffnang ucapan Happy Birthday kat aku walaupun birthday aku 12.8 ni.  Yeehaaahhhh...aku dapat 4 tiket percuma dari Nuffnang.  Kena collect kat office Nuffnang kat Heritage House, Jalan Yap Ah Shak sebelum 9 September ni.  Tengok citer apa2 jer...tak tau ler citer terbaru apa.  Tak perlah janji dapat percuma.  Citer apa pun tak kisah.  Tq...Nuffnang...Takkan nak tengok movie bulan puasa ni...huhuhu...Walaupun aku dah berblogging 2 tahun...baru pertama kali aku dapat tiket percuma ni.  Selalunya bila blog walking .... ada terbaca n3 tiket percuma ni.  Jeles gak...coz tak pernah dapat pun.  Rupa2nya mungkin dulu aku tak letak iklan Nuffnang dalam blog aku...mana nak adanya...huhuhu.

2 ulasan: