Ahad, 21 Ogos 2011

19th Day Ramadhan

Puasa ke 19 .... Hari Jumaat...member aku..Ana... ajak keluar teman pergi Masjid India..Ana nak beli tudung.  Pergi bertiga..Ina sorang lagi...call teksi pun kecoh satu dunia..takut teksi tak nak pergi Masjid India tengahari tur.  Mujur ler dapat satu teksi...rupa2nya teksi dah sampai lama...tapi dok tunggu kat lobi lama..aku dok lobi baru...dah ler dia on nya meter masa nunggu tur..tak ker mahal bila sampai Masjid India.  Mujur naik bertiga. .. Sampai Masjid India..mak aiiii..ramainya orang...macam ulat @#$%^....naik pening aku.  Jalan tak nampak kedai..penuh ngan orang.  Aku n Ana tuju ke Muaz terus..tempat nak cari tudung.  Ina tak tau gi mana..janji masa nak balik call...jangan tinggal..huhuhu..kat Muaz pun ramai ngan manusia...aku pilih 2 helai jer tudung. Tak tau nak matching color sebab tak ada contoh baju...main agak2 jer...pilih2 tudung tak sedar masa berjalan..nak pergi Mydin lak...ramai gak orang...last2 aku tinggal jer Ana sorang2 kat Mydin...kepala dah pusing...lepak kat depan Maybank tunggu Ana n Ina..jumpa semua kat depan Jakel.  Dah 2.30 kelam kabut tahan teksi...naik lak teksi orang yang tak mahu dengar cakap...suruh ikut jalan yang tak jem...kononnya tau...last2 sangkut jem kat depan Hotel Concord...degil teksi driver ni...masing2 tengok muka masing2..malas nak kata apa2...sampai ofis penatnya badan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan