Khamis, 4 Ogos 2011

4th Day Ramadhan

Dah hari ke-4 berpuasa...lom puasa... Semalam anak dara aku puasa sampai pukul 6.  Rugi rasanya.  Sampai rumah terus tanya ibu beli apa hari ni...pas tur amik air soya yang sekolah bekalkan...terus minum.  Yang aku tak sedarnya, dia dah makan murtabak yang ada kat atas meja.  Bila aku n Angah nak makan, tengok2 tinggal sebelah...aku siap cakap...ada tikus kepala hitam makan murtabak ni...rupa2nya dia dah cilok dulu.  Ntah masa bila dia makan ntah...bungkusan elok jer.  Mungkin dia main raba jer...huhuhu...Hari ni tak tau lah dia puasa sampai pukul baper lak...bangun sahur hari2.  Makan tak yah kiralah...berselera.  Waktu berbuka ngan sahur sama jer...lepas sahur terus terbungkang...tido...Nak gerak pergi sekolah punyalah teruk..bila nak gerak bangun sahur senang jer....Hari ni aku tak masak..dah beli lauk siap2 kat ofis n cilok lauk Farah.  Tq Farah jual kat akak lauk tur.  Nak masak tak pandai.  Tengahari tadi keluar jap, pergi TESCO.  Tak bagitau hubby pun.  Bajet nak call lah...tapi lupalah pulak.  Balik karang lah bagitau...boleh ker camtur...  Sori abang tak bagitau nak keluar...Tujuan pergi TESCO tur sebenarnya nak beli barang2 untuk projek baru aku ngan Farah.  Apa yang nak semuanya tak ada...yang ada cuma gam ngan kertas color tur jer...paper shereder ngan batang alah tur tak ada...huhuhu...cari lain tempat lah Farah erk....Semangat tengah berkobar2...member pelik kenapa aku perlukan semua tur ... yang penting aku suker.....
paper shereder yang aku nak tapi tak ada...nak cari kat mana erk...
Needle Quilling...kat mana nak cari...
Cam ni ler rupa sikit2 white glue tur...google pic...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan