Rabu, 14 Disember 2011

Termakan Keladi Gatal



Hari ni perut lapar sesangat.  Sebab dah 2 kali keluar bilik termenung..sakit perut.  Semua dah dikeluarkan.  Berkobar2 nak makan ikan keli bakar hari ni.  Sampai cafe, ikan keli masih atas dapur lagi.  Kena tunggu dalam 10 minit.  Tunggu pun tunggulah..amik le hati ayam n gulai keladi sikit untuk alas perut.  Memula makan keladi tur aku rasa cam lain jer...pas tur dah rasa gatal kat dalam mulut.  Keladi apa ni?  Tak pernah makan gatal..agaknya orang tur salah cuci dan amik keladi gatal kot. Terus tak jadi makan keladi tur n tunggu jerlah ikan keli tur masak.  Bila time bayar..bagitau orang kedai tur keladi tur gatal..terus dia amik gulai keladi tur bawak ke dapur dan tak jual..pas tur potong 50 sen dari harga yang aku bayar.  Sampai sekarang aku masih lagi rasa gatal dan tak sedap tekak aku ni...korang pernah makan keladi sampai gatal...

1 ulasan:

  1. Baru lepas termakan keladi gatal..google cari petua lepas bgtau tuan kedai.. lepas beberapa minit mak cik kedai keluar bawak bawang putih mentah yg diketuk2 ...katanya petua nak hilangkan rasa gatal. Skrg ni tgh cuba makan

    BalasPadam