Jumaat, 23 Disember 2011

Angin Aku 1 Badan

Memang aku angin 1 badan ni...cakap ler bebetul..jangan main corner2...duit dah dapat..macam tur ker buat kejer.  Citernya macam ni...dalam seminggu dua ni memang aku call lawyer.  Tanyakan pasal status terkini rumah aku samada bank dah keluarkan cek ke belum.  Lawyer kata dia dah advise bank untuk keluarkan cek. Aku pun tunggu ler lagi..dah seminggu tunggu call bank lak.  Bank kata nak tarikh bila hantar.  Mak aiii..kena tanya lawyer lagi.  Call lawyer balik...lawyer kata nanti dia pegi jumpa orang bank tur.  Bermulalah hari ni..aku call lawyer lagi..nak tanya samada dah jumpa lom orang bank tur.  Tup..tup..lawyer tur cuti lak.  Tapi ofismate dia tengokkan fail aku .. bagitau baru semalam 22hb. Disember 2011...baru keluarkan surat kat bank advise paymet....mati2 kena tipu sebelum ni.  Kata dah keluarkan awal bulan hari tur..tetiba hari ni dengar citer cam ni lak.  Angin nya aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan