Khamis, 8 September 2011

Sogo Oh Sogo...

Lunch tadi sempat gak aku follow Zack n Kak Saadi pergi Sogo...bukan sebab Sogo wat Sale ke apa ker..pergi semata2 nak cari hadiah untuk Pak Ya...esok ada jamuan ringan2 kat bahagian aku sempena birthday boss n perpisahan Pak Ya.  Ingat boleh ler keluar awal untuk elak jem.  Dah minta keizinan boss untuk keluar awal..tapi haram boleh keluarnya...siapkan kejer dulu...dalam hati cam tak nak pergi...tapi kaki gatal lak nak ikut.  Last2 keluar dah dekat pukul 1...masa pergi tak jem..time balik jem giler...Aku sempat ler sambar 1 wallet untuk aku.  Memang dah lama cari wallet..yang pakai sekarang ni wallet Avon..baru jer beli, tapi dah koyak kat butang dia..boleh terbuka bila2 masa jer..sebelum tur wallet Avon gak aku pakai..lama giler..dah naik lusuh ... tukar wallet yang boleh sling bag sekali..comel tapi hayat tak tahan lama...nak tak nak kena beli baru gak...Kat Sogo ramai gak orang...pelik gak..tak kejer ker diaorang..asyik shopping jer..Sogo lak manjang salenya..tak tentu bulan dah..esok katanya Sogo Card..member dah bercadang nak pergi ... aku..tengoklah..kalau keadaan mengizinkan...tengah2 bulan dan baru lepas raya ni semuanya dah pokai...kena korek mana yang ada jawabnya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan