Isnin, 26 September 2011

Citer Pergi Sungai Besi

Hari Sabtu  lepas pergi Rumah Terbuka Aidilfitri kat ofis aku...ingat leh ler pergi terus open house member hubby kat Ampang n terus pergi Kem Sungai Besi umah member aku lak..tapi plan tak jadi.  Bukan tak jadi pergi...tapi balik rumah dulu.  Kereta tak settle lagi.  Dalam kul 5 petang..baru hubby settle kan pasal keter.  Tur pun terpaksa bayar gak bateri baru...bateri yang lama tur masih dalam kuarantin lagi...ntah naper penyakitnya..mekanik tur kata dia nak kaji dulu.  Kalau tak ok..alamatnya kenalah amik bateri lain.  Mujur bateri lama tur masih dalam garenti lagi.  Mekanik tur kata gak..kalau nak amik bateri yang diaorang dah charge tur amiklah..tapi takut mati enjin kat tengah jalan..tak leh nak buat apa2...kalau nak gak..jangan tutup enjin kereta.  Hubby lak ada nak amik barang impian dia kat Courts...huhuhu...Last2 hubby bayar untuk bateri baru tur...kalau tak..habis semua plan.  Kat umah member aku kat Sungai Besi..memang aku kekenyangan.  Selagi tak rasa semua menu yang ada...tak balik ler aku.  Hubby lak cancel nak pergi umah member dia yang kat Ampang tur...lagipun bukan member dia yang wat umah terbuka...awek member dia yang wat. Lepas Maghrib baru balik rumah...
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan