Jumaat, 1 Julai 2011

Nak Pengsan

Nak pengsan aku bila dengar anak aku tak ada kat sekolah tadi.  Nursery kata ikut Along balik.  Kebiasaannya bila balik dari sekolah, nursery akan amik...tetiba hari ni tak ada lak anak aku.  Nursery call masa aku dalam teksi.  Rasa nak luruh jantung..macam2 dalam fikiran.  Call hubby...hubby call jiran sebelah rumah nak cakap ngan Along.  Along kata tak amik Ikah pun...lagi lah nak pitam aku dengar.  Dalam teksi call nursery...ada tak...tak ada lagi.  Aduihhhhh...kat mana lak anak aku ni...kena amik orang ker...dah nak berjurai air mata aku dalam teksi...minta driver teksi patah balik ke Ampang...meter teksi jangan nak cakap lah..dah RM13..dalam hati minta2 anak aku tak apa2...member sebelah tak cakap apa..ikut jer mana aku nak pergi...Jalan jem lak hari ni..aku rasa teksi tur cam tak gerak jer...dalam dok ngelabah tur...nursery call kata anak aku dah jumpa kat bus stop kat sekolah...dok sorang2...alhamdulillah...tak tau lah nak salahkan sapa..tapi yang penting anak aku dah jumpa...balik nanti jadi reporter lah aku...
Budak panjang akal..

2 ulasan:

  1. saper yg tk pengsan bila dgr anak tkde ye...nk2 ngan kes mcm2 skarng ni..alhamdulillah jmpa ye...


    **psl tips tu, kalo dpt buffered earning(BE) insya allah akan bergerak amount tu, kalo tkde BE tu based on CPC mmg slow skit la...yg penting kena update blog slalu

    BalasPadam
  2. mama tisya : tur lah...mujur jumpa..sekarang ni bila nak hantar sekolah jer...pesan...tiap2 hari kena pesan...huhuhu

    BalasPadam