Khamis, 21 Julai 2011

Aku Suker....

Dari sekolah aku minat lukisan.  Kalau time lukisan mesti aku hepi. Lukisan aku selalu dijadikan contoh cikgu lukisan...bangga tur.  Tapi yang penting aku tak amik lukisan masa exam...amik Pendidikan Islam..kalau diberi pilihan untuk amik dua2 subjet tur....aku amik dua2.  Sekarang, kalau anak2 aku ada kerja rumah pasal kena melukis, aku ler yang terlebihnya...cikgu pun macam tak logik jer...pelajar sekolah tahun 2 leh melukis cam tur.  Siap dapat A++ lagi.  Huhuhu...Kadang2 sampai berjaga tengah malam kerana nak menyiapkan lukisan anak2.  Anak2 aku pun dah naik lemak, asyik2 bila nak buat lukisan..ibu, cikgu suruh lukis cam ni...nak buat cantik2...tak apalah anak2 ibu, selagi ibu boleh buat, ibu buat....hubby aku surrender...Kat ofis lak, tukang wat kad birthday...bila time birthday ofismate...aku ler tukang reka kadnya...dulu ada member sebelah boleh gak mintak tolong bagi ide n tolong wat, sekarang sorang2...isk..isk..isk...ntah naper, ofis kemut nak beli kad.  Mungkin nak keluar hanya semata2 nak beli sekeping kad tak berbaloi...tak apalah...aku SUKER...
Kad untuk MIA

Kad untuk ANA

Kad untuk INA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan