Rabu, 20 Julai 2011

Citer Hari Sabtu & Ahad

Citer hari Sabtu...aku ingat nak keluar pagi.  Sebab kebiasaannya jalan jem teruk hari Sabtu ni. Aku pun tak tau naper..agaknya semua hamba2 Allah keluar hari Sabtu dengan keluarga..termasuklah aku.  Hari Ahad tak keluar coz Isnin nak kerja n sekolah.  Jiran sebelah umah kata  nak hantar anak dia rumah aku.  Tapi tak jadi.  Keluar rumah dalam kul 11 lebih.  Jalan dah jem.  Ingat nak amik barang untuk customer, tapi patah balik...jalan tak leh masuk.  Parking pun full.  Hubby kata Ahad lah datang amik stok.  Last2 hubby bawak pergi Courts..ada jualan besar2an.  Nak beli barang kena ada kupon..baru leh dapat harga murah.  Murah giler...bayangkanlah kerusi set harga RM5k..leh dapat 5 ratus jer...mau nya tak ramai orang.  Nak tak nak, dah penat pergi..aku sambar ler 2 barang...rice cooker n mixer...hahaha..kononnya nak wat kuih raya ni...berangan...Banyak lagi barang murah, tak dapat nak list kan.  Apa2pun kalau berkenan tur..pergi jerlah Courts hari Jumaat, Sabtu n Ahad ni...Hubby lak dok usha 1 barang yang dia minat dari dulu lagi....tapi dah abis stok.  Kalau nak datang hari Ahad or minggu depan...nak datang tur kena awal2..bak kata orang Subuh sapie tur dah ada kat depan Courts...barang2 sumer limited stock...
Gambar Google..lebih kurang cam nie ler aku beli kat Courts..RM49
Gambar Google...Rice Cooker yang aku beli kat Courts RM79....
Anak jiran sebelah rumah..Hafiz

Rambut baru....

Along malu2 nak bergambar...

Miss u...

Best friend

Gaya sendiri....

Hari Ahad lak...hubby bangun pagi2 lagi..aku ingat dia tipu bagitau nak pergi Courts...tapi betul2 dia nak pergi lepas solat Subuh..huhuhu..ajak gak aku.  Tapi aku malas, banyak kejer nak settle untuk hari Ahad tur, dah lah hari Sabtu sehari suntuk keluar.  Hubby pergi sorang2...mak aiii...dah ramai orang katanya...dia baris start kul 8 lebih, leh masuk Courts kul 11.  Mau tak crame kaki.  Dengan panasnya lagi, bau badan orang lagi.  Naik lemas....last2 barang yang dihajati habis stok gak..tunggu ler minggu depan..tapi hubby tak kata pun nak pergi minggu depan...kesian gak tengok hubby...nak penuhkan impian dia, petang tur pergi lagi..dapat ler apa yang dia nak walaupun tak ada offer...nak bagitau karang, nanti kata riak lak...nanti ada lak yang kata "itupun nak bagitau"..jadinya tak payah ler aku nak bagitau....huhuhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan