Isnin, 25 Julai 2011

Ada Asap

Balik dari minum pagi tadi...tetiber hidung aku bau hangit.  Aku dah fobia sebab pernah plug bawah meja aku meletup sebab tertindih ngan kerusi aku.  Bau lebih kurang jer.  Pas tur ada gak plug yang bersambung ngan mesin fotostat terbakar..hitam plug tur.  Aku dah jadi sensitif ngan bau hangit2 ni...Aku cium bawah meja, cam bau bawah  meja aku. Aku tengok plug aku...ok jer.  Pas tur member ada tegur dia berbau gak.  Ada ker patut dia kata bau kopi yang dia dok kacau.  Tak logik bau hangit kopi tur...member sorang lagi lak kata bau tur datang dari bawah meja dia.  Aku pun gi lah hidu...aahhhh..memang kuat baunya.  Makin lama makin kuat baunya...tetiba mata aku tertengok lampu dalam bilik bos...keluar asap kat lampu bilik bos.  Apa lagi kecoh ler...takut gak ada yang terbakar nanti.  Panggil orang technican...diaorang kata kat dalam tur ada mender cair..tak ada apa2.  Fuhhhh...lega...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan