Selasa, 10 Januari 2012

Rambut Baru Tahun Baru

Sabtu baru ni bawak anak dara ngan my hero pergi potong rambut kat Galaxy Ampang. Cari kedai lain lak..bukan kedai yang aku n My Incik Aidil gunting hari tur.  Gaya hampeh...tak memuaskan.  Mintak2 kedai yang aku pilih ni ok.  Lelaki RM5.00..Pompuan RM8.00...Fesyen untuk lelaki senang jer.  Yang anak dara aku susah sikit.  Rambut tebal...Last2 potong pendek jer...ikut fesyen yang tukang gunting tur fikirkan sesuai untuk anak yang bulat tur...Akhirnya...Inilah rupa anak dara aku setelah berambut pendek....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

eeee....takutnya...tembam...

dah gunting sikit....

sikit lagi...seriusnya muka anak ibu
aaaaa....camtu lah..smile...

wat muka poyo...

Hubby tengah tengok gelagat anak daranya...

Angah tunggu turn...Along tengah gunting rambut

Taraaaaa.....rambut baru anak dara aku....

Lagi satu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan