Isnin, 9 Januari 2012

Alhamdulillah...Hal Rumah Dah Settle

Alhamdulillah...semuanya dah selesai.  Aku akan berpindah masuk ke rumah aku sendiri awal bulan Februari 2012.  Sepatutnya awal Januari 2012, tapi owner rumah nak sewa sebulan coz rumah diaorang tak dapat CF lagi.  Jadinya aku bagi tempoh 1 bulan untuk dia sewa...takkan aku kejam sangat nak suruh diaorang keluar.  Sekurang2nya bagi dia orang masa untuk cari rumah lain.  Aku dah bagitau kat owner rumah yang aku sewa ni bila aku last menyewa.  Jadinya...ada sesapa nak sewa rumah yang aku sewa sekarang ni tak..kat Kampung Melayu Ampang.  Area memang bagus sesangat...dekat ngan kemudahan.  Sayang aku nak tinggalkan...Sewa pun tak mahal mana.  Tuan rumah pun baik sangat.  Ntah macamana lah anak2 aku nanti duduk kat rumah baru...dah biasa duduk rumah bawah..kena lak duduk rumah bertingkat...mujurlah tingkat 1. Nak beli rumah bawah tak mampu weh...mahal giler sekarang ni kat Ampang.  Rutin harian aku ke tempat kerja pun kena bertukar...kena bangun awal lagi dari sekarang...nak hantar anak2 ke sekolah dan barang2 ke nursery.  Moga2 semuanya berjalan dengan baik...Aminnnn...

2 ulasan:

  1. Tahniah... wat opening ceremony jgn lupe jemput tau!

    BalasPadam
  2. Tq...memang tak lupa pun..tur pun kalau ada orang sudi datang....

    BalasPadam