Rabu, 2 November 2011

11111

Aku ingat nak buat n3 semalam coz tarikh semalam so sweet...11111...bertuahnya sapa kahwin tarikh tur erk...aku dulu ingat nak buat tarikh perkahwinan aku 9999..tapi tak tercapai hasrat..coz jatuh hari orang bekerja...kenalah buat 12999..huhuhu...lagi beberapa bulan lagi nak masuk tahun baru erk..tahun 2012.  Tahun depan gak anak dara aku masuk tahun 1.  Macamana lah agaknya...terpaksa apply cuti nak uruskan kemasukannya..nak tunggu kat sekolah..nak ajar kira duit..nak ajar beli makan kat kantin..macam2 lagi nak ajar.  Oklah..lupakan citer sekolah erk..aku nak citer pasal sambut birthday secara ekonomi..kedekutnya aku.. Haruslah...kena berjimat-cermat sekarang.  Sebab sekarang ni bergerak sikit jer duit..bergerak banyak lagi ler..berguni2 kena guna pakai duit..hahaha..Hari Ahad lepas sambut birthday anak dara aku n Angah termasuk gak hubby..walaupun hubby punya birthday 5.11.2011...lambat lagi..tapi boleh ler..tumpa kek anak2...sori yer abang.  Beli kek kat King's n sambut kat Pizza Hut Ampang Point.  Bulan dekat2 boleh ler sambut birthday sekali..terlupa nak masukkan birthday aku sekali..huhuu...Ikah 18.9, Angah 17.10 n hubby 5.11..kalau termasuk aku 12.8..jadi ler 8,9,10,11...Along tercicir sebulan..bulan 6..kena ada sorang lagi nak cukupkan untuk bulan 7...Bila tur???????




















 







 






2 beradik..tak leh berenggang..
  
kenyang dah erk...alhamdulillah...

nak jugak ... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan