Isnin, 31 Oktober 2011

Hari Yang Bertuah

Hari Sabtu baru2 ni..ofis aku ada buat Sambut Hari Kanak2 Sedunia..Ceria Bersama Kraf..pada mulanya memang tak plan pun nak pergi...sebab Along n Angah ada perlawanan futsal.  Kesian lak ngan anak dara aku yang beria2 nak pergi sebab dengar ada Upin & Ipin datang ofis.  Berbagi dua ler...hubby pergi futsal aku pergi ofis.  Pagi2 hubby hantar aku ngan anak dara aku dulu..pas tur baru pergi tengok Along n Angah main futsal.  Macam2 acara ada tapi aku register anak aku pertandingan mewarna jer.  Ingat nak masukkan dalam pertandingan pakaian beragam..tapi tak tau nak beragamkan..huhuhu...Join ngan anak member sorang lagi...tunggu ler sampai ke petang..kot2 menang mewarna..tapi harammmm...hadiah saguhati pun tak kasi.  Kesian kat dia orang...Dalam hati cam nak balik jer..jenuh gak nunggu nombor cabutan bertuah naik ke tak..at the last...nombor 345 naik..dapat basikal tur...terharunya..walaupun bukan nombor aku...tapi dah orang kasi amik jerlah...Rezeki datang bergolek...tak kan nak tolak.  Terima kasih pada yang memberi...Jadinya petang tur terpaksalah cancel nak tumpang kawan balik umah sebab dah ada basikal..kenalah hubby amik aku kat ofis.  Anak dara aku lak buat perangai ngada2 dia...nak ikut boss aku balik umah...berkejar2 aku kat ofis tak bagi pergi...akhirnya...malam tur aku tidur tanpa anak dara aku..dia berjaya memboloskan dirinya ke umah boss aku...

 
 

   







 
Badut yang buat aku bengang..malas nak layan bebudak...
  
  
   



  


 

 



4 ulasan:

  1. wah2 rezeki dtg bergolek..
    hahaha
    gumbira la ika..
    ika tido rumah spe kak as?

    BalasPadam
  2. :) Ika tido umah boss kita lah...huhuhu

    BalasPadam
  3. tahniah dpt basikal, tp mcm besar jerk basikal tu, leh naik ker?? hehe

    BalasPadam
  4. maszmadi : tq...memang besar basikal tur..k as pun leh naik..huhuhu...

    BalasPadam