Rabu, 12 Oktober 2011

Cinta Elysa...Fasha Sanda n Johan Ariff

Sapa suka citer ni..aku wat n3 ni bukannya aku mengikuti citer ni pun..semalam pun masa pergi umah adik ipar kat Pandai Dalam..tertengok citer ni kat TV3.  Tur pun sekejap2 jer..maklum ler umah orang..lagipun ada mak mertua n adik ipar.  Takkan nak kusyuk lak menontonnya.  Sekali tengok cam bert jer..walau aku kureng sikit ngan Fasha Sanda tur..tapi Johan Arif aka Botak tur aku minat masa dia berlakon dalam Juvana.  Memang aku follow citer tur.  Anak2 aku pun follow gak.  Citer ni aku tak ikut lak..ntah naper.  Mungkin hubby aku tak suka kot citer jiwang2 ni..huhuhu...Bila kuar drama ni..mulalah timbul gosip Fasha ngan Johan lak...tur ler dunia artis bila berlakon bersama..ada jer gossipnya..nak lakukan citer ler tur..strategi yang berkesan...Masa berlakon dalam Juvana..si Johan (botak) tur rapat ngan Cikgu Zakiah lakoan Izreen Azminda..khabarnya hubungan diaorang berdua rapat hingga ke luar lokasi.  Disebabkan citer Elysa ni..Johan semakin renggang ngan Izreen..tur ler yang dikatakan dalam dunia gosip artis erk..


couple???

Johan Ariff aka Botak

Botak ...

Izreen Azminda


Tiada ulasan:

Catat Ulasan