Isnin, 8 Ogos 2011

5th Day Ramadhan

opssss...lupa nak citer pasal Ramadhan ke lima hari tur.  Jumaat tu, aku pergi JJ ngan member.  Pantang kena ajak.  I follow jer. Beli baju anak dara aku lagi...blouse...beli kasut bola Along.  Kasut bola Along yang lama dah rosak.  Kesian Along hari tur main ngan kasut bola dah tercabut tapaknya.  Kasut lama tur kasut hubby aku...wahhhhh...hero aku dah sama besar ngan abahnya...sikit lagi sama tinggi ler tur...tak perlah..cam adik ngan abang kalau jalan.  Pernah sekali tur, pergi klinik ....hubby masuk ngan Along dulu...aku kemudian.  Doktor tur tanya kat hubby aku..adik ker ni...nak tergelak pun yer aku dok belakang.  Hubby dengan senyum2nya jawab.....tak.... anak.  Doktor pun senyum2 gak.  Kat umah...puas2 aku gelak sampai guling2.  Ok lah off topic citer tur...Ramadhan ke-5 tak masak pun...beli lauk dah masak.  Kemalasan dah melanda dek kerana resepi nak masak tak ada.  Asyik2 fikir nak masak apa? Nak masak apa?  Huhuhuhu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan