Jumaat, 19 Ogos 2011

18th Day Ramadhan

Kejapjer dah nak abis bulan Ramadhan.  Lepas ni tak ada lah citer pasal Ramadhan lagi.  Kalau ada yang pening baca blog aku...aku mintak maaf ler...n3 hari ni untuk citer hari semalam, kemarin, kemarin dulu....nak updata tarikh yang sama tak ada masa lah.  Curi2 masa jer ni.  Nak citer pasal Ramadhan yang ke 18.  Senang ingat sekarang ni...hehehe...Citer pasal Ramadhan ke 18 ni, aku pergi berTadarrus kat Angkasapuri.  Berbelah bahagi samada nak pergi atau tak.  Coz hari tur gak aku masih ada kursus kat ofis.  Kursus tak cukup lagi 7 hari...orang lain dah berlebih2 kursus.  Tapi aku baru 2 hari rasanya...huhuhu...Last2 aku pilih aku pergi Tadarrus..sebab aku pikir bukan selalu pun aku pergi.  Nak tunggu setahun lagi kalau panjang umur...kursus masih ada masa lagi.  Insyaallah...Habis citer Tadarrus...citer pasal menu berbuka nak tak...balik dari ofis singgah Giant kat umah aku untuk beli lauk yang sememangnya tinggal telur jer dalam peti ais.  Gara2 asyik postpone beli lauk..itulah akibatnya.  Nak masak jer tak ada lauk...Tengok lauk kat Giant pun tak bermaya.  Tapi beli gak lala, ikan masin kurau dan ayam berempah.  Lala aku masak cili, ikan masih masak lemak cili api campur  terung yang bulat tur..ntah apa namanya.  dan goreng ayam.  Bakar terung panjang...Angah suka terung bakar...Anak dara aku semua suka.  Along lak ngadap lala jer..tak sentuh lauk lain pun.  
Pinjam google punya pic...
Lala google...
Terung bakar..google pic..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan