Isnin, 23 April 2012

Pasal LIPAS Lagi

Malam tadi..tengah2 nak feeling mimpi2 yang indah..terkejut ngan jeritan anak dara aku yang berlari masuk dalam bilik aku.  Terperanjat terus aku.  Terus tanya naper...dengan tercungap2 dia bagitau ada 2 ekor lipas kat bilik dia.  Aku pun terus bangun check bilik dia..betul ker ada lipas.  Masa tur pukul 2 pagi...tak jumpa lipas tur pun..ntah betul ntah tak..kot2 mimpi lipas...dia memang dah fobia ngan lipas disebabkan kes dia terkurung dalam bilik air sebab ada lipas kat pintu bilik air.  Sampai sekarang dia tak nak masuk bilik air tur.  Dah habis check aku bagitau mana ada lipas dalam bilik dia. Dia tak percaya kata ada gak..dia nampak ada 2 ekor.  Aku pun suruh tidur kat bilik aku jer.  Bila bangun pagi tadi..tanya dia lipas ada kat mana.  Katanya kat bawah kerusi kat ruang tamu.  Apa benda dia buat situ malam2 buta..tanya lagi...buat apa kat luar..dia kata dia bangun ternampak kat luar tur 2 ekor lipas..masa tur dia nak masuk bilik aku sebab panas.  Last sekali dia citer...dia nampak 3 ekor lipas nak masuk bilik aku, bilik dia, bilik Along ngan Angah..hahahaha..macam2 citer...tapi yang pastinya dia dah takut nak masuk bilik dia dah..bila aku kata lipas tur mana ada gigi..dia kata cikgu dia kata ada gigi..nanti kena gigit sakit...Ikah..Ikah..anak ibu yang banyak ragam. 

2 ulasan:

  1. salam kenal. gelinyeee tgok lipas tu..hehe. i dah follow blog kiut ni.follow i balik ye..tq..;D

    BalasPadam
  2. salam kenal Sherwieyna...i dah follow blog u...

    BalasPadam