Rabu, 14 September 2011

Rumah Oh Rumah

Tension dibuatnya bila mengenangkan pasal rumah yang aku nak beli ni.  Semua dah settle, cuma pihak bank tak return balik dokumen dekat lawyer.  So..aku pun tak tahu nak tanya kat siapa. Contact nombor orang bank RHB yang in charge aku punya loan ni pun tak tau.  Bila tanya Consumer Sales Executive yang buatkan loan aku tur, dia kata semua dah settle, bila tanya lawyer...lawyer kata dokumen belum terima..diaorang tengok dalam sistem masih pending valuation report.  Bila call orang yang buat valuation tur, kata valuation report dah hantar kat RHB.  So...cam ner tur...nak tanya sapa sekarang ni.  Mender dah lama...sepatutnya semua dah settle.  Kalau ikutkan hati aku...memang aku dah lama cancel..tapi mengenangkan duit dah banyak habis bayar lawyer ngan tuan rumah...aku teruskan juga...sian hubby aku, menunggu dan terus menunggu...sabar yer abang...ini semua ujian.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan