Khamis, 22 September 2011

Pasal Rumah Aku..Arghhhhh

Bila nak citer pasal rumah ni memang aku sakit hati.  Bukan rumah yang aku sewa ni.  Rumah yang aku aku sewa ni memang aku suka..jiran2 pun baik.  Aku lak satu2nya penyewa kat situ.  Nak citer pasal rumah yang aku beli tak settle2 lagi.  Orang yang belum apply loan sebelum aku apply pun dah lulus loan dan dah nak buat rumah dah.  Ada yang buat sama ngan aku dah nak renovate rumah...AKU...hangin betul aku.  Sebab tu malas nak pikir dah.  Tapi kena pikir gak...duit tur..dah banyak habis bayar lawyer ngan owner...nak wat camner..rumah tur jer mampu milik.  Nak harapkan skim rumah pertama tur, jangan haraplah...banyak syaratnya..bukan senang.  Nama jer untuk orang yang tak berkemampuan..tapi harammmmm...Bila call orang yang uruskan loan aku bagitau semua dah settle..sekarang kat loan department RHB..bila call lawyer lak, lawyer kata tunggu RHB return balik dokumen..tapi dalam sistem ada mention RHB belum terima valuation report..call valuer, kata semua dah hantar.  Mana satu nak percaya ni.  Bila minta nombor phone untuk aku refer kat loan department RHB..diaorang tak bagi..katanya bank memang cam tur..apa2 semua lawyer..deal ngan lawyer..argghhhhhh.....geram ni..nak marah kat sapa pun tak tau.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan