Isnin, 26 September 2011

Jumpa Member Sekolah - Rosratima

Hari Ahad semalam memang plan nak dok umah..hubby pun nak godek2 dia punya barang yang dah diamik dari Courts tur.  Tapinya ada jemputan dari adik aku kat Putrajaya..dia ada wat makan2 sikit.  Lagipun dah bertahun kot tak pergi Putrajaya.  Jauh lak rasanya...Adik ajak petang, tapi aku pergi tengahari...lapar tur perut.  Bawak perut kosong jer, pagi tur cuma makan cekodok ikan bilis jer...huhuhu...Teringat lak kat kawan sekolah lama aku tinggal kat Putrajaya...lama dah tak jumpa.  Aku call ajak jumpa kat umah adik aku..tak jauh pun dari rumah dia..adik aku Presint 15..dia Presint 9..Kalau ikut plan dia yang nak datang umah aku.  Tapi disebabkan anak sorang lagi member aku demam campak, tak jadi ler diaorang datang.  Tak perlah..janji dapat jumpa gak, walaupun sekejap.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan