Isnin, 19 September 2011

Raya Lagi Ker????

Hari ni dah 21 Syawal...radio putar lagi lagu raya.  Ramai orang buat rumah terbuka..ofis aku 24hb. ni ada buat rumah terbuka Aidilfitri..Bahagian aku kena sediakan kuih-muih melayu..bajet RM200 jer..apa kuih leh buat ngan bajet banyak tur erk.  Raya kat bandar ni selagi tak habis bulan Syawal...orang akan buat open house.  Ada gak dah habis bulan Syawal, orang masih lagi buat open house..huhuhu... AKU...tak tau ler nak wat ker tak.  Kalau aku buat pun..aku tak buat open house..sebabnya rumah aku sentiasa terbuka untuk sesiapa yang nak datang.  Itupun samada orang sudi atau tak jer.  Maklum ler rumah idok lawo maner pun..huhuhu..Dalam hati memang ada niat nak wat makan2 untuk adik beradik n kengkawan..tunggu jerlah..tengok pembentangan bajet dulu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan