Selasa, 20 September 2011

Apa Citer????

Hari ni aku tak poser...hubby jer puasa sorang2.  Memang niat berpuasa dah..ntah camner, panaskan lauk pagi tadi untuk Along makan tengahari nanti...terasa lak ngan mulut.  Masa tur memang tak sengaja pun...orang kata kalau tak sengaja tak per..tapi aku rasa tak perlah tak poser hari ni.  Lagipun aku nak bawak nasi lemak yang aku masak banyak semalam ke ofis...Terlajak masukkan beras..amik ko..cam nak makan 10 orang...hubby lak makan sikit jer dek kerana sakit kepala.  Bawak ofis habis gak nasi tur..tak membazir...Makan ngan member2 walaupun dalam hati segan gak..maklum ler nasi masak malam tadi..huhuhuhu...Ada order satay paru ngan member ofis...sedap sesangat makan ngan nasi.  Satay tur lain dari yang lain...Aku order 30 cucuk...licin semuanya...Nanti nak order lagilah..nak bawak balik lak. 

miss u...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan