Khamis, 3 Mei 2012

Tidur Tunggang Terbalik

Mender ni dah lama jadi kat aku.  Hampir hari2 terpaksa tidur tunggang terbalik kat atas katil.  Kadang2 terpaksa tidur kat bawah..semuanya gara2 anak dara tersedar tengah2 malam buta..masuk bilik aku..gerak aku kata nak tidur ngan aku..huhuhu.  Dah lah bilik suram2..dia gerak slow2 kat hujung kaki..maunya tak terperanjat aku.  Nak tidur atas katil memang tak muat..nak pulak dia tidur lasak..terpaksalah mengalah..aku tidur celah2 kaki jer...tak tau lah naper.  Tapi memang sekarang ni..hari2 dia bangun dan masuk bilik aku.  Bila tanya naper bangun..diam jer.  Aku syak mungkin dia dah fobia ngan LIPAS.  Dah takut...masa mula2 dulu sampai ke pagi tidur dalam bilik sendiri.  Agaknya kena jumpa mana2 ustaz minta air penawar untuk bagi puluh semangat.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan