Khamis, 10 Mei 2012

Moooodddd...Puasa

Dah dua hari tak menaip kat blog aku yang tak seberapa ni...mood tak ada...lagipun kesihatan kurang memberansangkan.  Selsema menyerang...walaupun memang nampak cam tak selsema.  Incik Aidil pun selsema gak...biasalah dia kalau tak sihat, nak manja2...aku jer kalau sakit ker, ribut ker...tugas perlu dilaksanakan..hahaha...agaknya sebab tur kalau demam sekejap jer..tak sampai sehari.  Setengah hari jer dah baik..tak sempat nak bermanja2...Tapi yang pastinya aku still puasa lagi.  Hari ni kalau tak ada aral melintang...dah 11 hari aku berpuasa..Ada gak member ofis tanya..sampai bila nak puasa?...Ntah..ikut ler...lagipun dah macam best jer puasa ni.  Anak2 pun suka kalau aku puasa...nak tau kenapa?  Sebabnya dapat makan awal dan ada lauk macam2.  Kalau tak puasa 1 lauk jer dah cukup.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan