Jumaat, 11 Mei 2012

Perihal Pergi SOGO

Penatnya hari ni..bukannya penat buat kerja..penat berjalan kat SOGO..hari ni ada wholesale untuk member SOGO..follow member..aku tak shopping kat SOGO...No $$$$....Aku singgah kat Muaz...beli tudung jer 2 helai.  Pas tur baru pergi SOGO..cari member kat situ.  Mak aiii ramainya makhluk Allah kat Aras 7 ... padahal dah nak tengah bulan ni..tapi still ada yang shopping sakan.  Aku masuk kejap..tengok2 barang ... lepas tur keluar.  Tak tahan kena langgar ngan orang..pas tur ada lak sound aku... Kena langgar pun marah ... mestilah marah ... sebabnya dia jalan tak nampak orang ... lain kali kalau jalan jangan main langgar jer ... pastu tak minta maaf lak...Tunggu member kat luar jer..sambil2 duduk bersila..ikut sukalah aku nak bersila..tak minta duit orang pun aku dok bersila..bukan aku sorang..ramai lagi yang dok bersila...tunggu member kat luar.  Maklum ler member nak membayornya nauzubillah orangnya..Mana sanggup berdiri nak menunggu..lebih2 lagi poser...muka memang tak leh nak senyum dah...Orang tengok pun..mungkin akan cakap .. apahal muka minah ni masam jer..marah kat sapa?...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan