Jumaat, 23 Mac 2012

Perihal Baju Pop Art

Baru boleh jengok blog ni kejap.  Semalam sibuk ngan perasmian Hari Kraf Kebangsaan 2012 kat ofis aku.  Sultan Selangor rasmi.  Pastu aku duty kat kaunter...hari ni pun kejap lagi aku kena duty...Nak citer pasal perasmian tur pun tak menarik...tak tau nak citer apa...cumanya kalau ada sesapa yang berminat nak membeli barang2 kraf or batik ... terutamanya orang2 gomen yang TERPAKSA  pakai baju batik hari Khamis tur boleh ler datang ofis aku ni...promosi start 21 Mac hingga 2 April 2012...regernya idok ler tau murah ke mahal..kena pandai tawar menawar lah yer...

Tak ada gambar perasmian sebab tak bawak kamera...dulu kamera selalu ada dalam handbag..sekarang ni dah malas nak bawak..memberatkan beg jer..mujur ler minta tolong amikkan...cantikkan baju kita orang pakai tur..berkonsepkan pop art..warna2 yang ceria..baju freeeee....

ngan member2 ofis...luv u uols...

control...

2 ulasan:

  1. Aloo..takde pun baju cemgini..huhu :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puanstoberi ... demer lain tugas..kome lain tugas...

      Padam