Selasa, 27 Mac 2012

Mata Oh Mata

Mata oh mata..naper nak terpejam jer ni.  Dah macam tak boleh nak bukak mata jer...apa yang buat aku ngantuk sangat ni...help!help! camner nak buat ni.  Jap lagi nak jaga kaunter bertugas hari ni..Harap2 bila tengok orang lalu lalang depan mata..hilang ler ngantuk aku.  Tapi..mana nak sorok mata mengantuk ni..mesti bila orang lalu nanti..ada yang tanya .. "ngantuk ker".... hahaha....Pukul 10 sampai kul 2 duty...mujur berdua..kalau sorang tak tau ler apa nak jadi..maunya jatuh dari kerusi..tersengguk2...Nak citer pasal rumah belum lagi siap2..tak ada masa nak mendeco..hubby lak kalau aku tak mula..dia pun tak mula...semuanya nak berdua..dari dulu sampai sekarang...Nantilah..bila masa terluang aku sambung balik citer pasal rumah aku yang belum2 siap lagi ni..Rumah tak lawa mana pun..gempak jer lebih....huhuhu....
bestnya kalau dapat macam ni...

Yang ni..lagi besttt...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan