Isnin, 12 Mac 2012

Perihal Tolong Cuci Rumah Banjir

N3 aku hari tur cuti kecemasan ada bagitau rumah sewa lama aku kena banjir.  Memang nasib baik aku dah pindah sebulan dari rumah tur..kalau tak tak dapat nak dibayangkan keadaan aku sekeluarga.  Dengan barang2 yang dah packing dalam kotak..mesti semuanya hanyut..dan terendam.  Alhamdulillah..syukur sangat2..rumah dah settle time tur.  Tapinya..kesian gak kat akak owner rumah ngan penyewa yang baru masuk tur.  Memang tak sangka nak jadi banjir.  Semua tur kuasa dariNYA..tiada siapa yang tahu dan duga.  Harap semuanya bersabar..mungkin ada hikmah disebalik kejadian.  Hari aku cuti tur gak aku tolong cuci rumah diaorang...memang penuh ngan selut..susah nak bersihkan..mujur ada pihak2 yang berkenaan tolong hantar makanan dan cuci rumah mana yang kena teruk...

Sekitar rumah tempat aku menyewa di Kampung Melayu Ampang..Rumah yang aku sewa tur yang ada keter saga tur...

Amik gambar dari nursery anak aku..dah tak ada pagar..kena air banjir..

Jambatan dah retak sikit..jambatan ni betul2 kat depan nursery anak aku...

Harap2 ada pihak2 yang berkenaan cepat2 baiki jambatan ni..kalau banjir lagi memang teruk lah lagi...hari tur kecik jer lubang tur..sekarang ni dah besar dah...jambatan kat depan Tadika Sri Merbau, Kampung Melayu Ampang


Tiada ulasan:

Catat Ulasan