Selasa, 6 Mac 2012

Mood...Mood..Tolong

Mooooodddd..... tolong datang..dah tak ada mood ni.  Tak tau naper..muka pun macam cuka jer.  Rasa cam dah senyum dah..tapi bila orang lalu depan..mesti kata.."Senyumlah sikit".  Hahahaha..tak senyum lagi ker rupa aku ni.  Hanya yang memahami sahaja tahu kenapa muka aku macam tur..kalau tak faham lantak ko lah...tak rugi2 apa2 pun.  Tak semestinya kalau senyum sentiasa tur hatinya senyum..manalah tau senyum dalam kepura-puraan..hhuhuu.  Hari Ahad baru2 ni jumpa mak..rindu kat mak.  Mak datang kenduri kahwin ... aku pun pergi sama.  Dapat lah jumpa mak walau sekejap.  Ayah tak datang..jaga ayam..hahahah..itulah ayah aku..takut sangat ayam dia hilang kena makan dek kucing.  Alasan yang tak pernah berubah...Sebelum tur..hari Sabtu...ada sukaneka kat Rawang.  Tak meriah sangat...bolehlah...Aku kalah dalam acara carom...lawan ngan otai2..

Okaylah tur jer n3 hari ni..nak sambung wat kejerrrrrrrrrrrrrr...:(
Terasa nak menjerit.....

Prinsip sekarang..tak nak bercakap banyak..kunci mulut...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan