Rabu, 18 Januari 2012

Punca Hattan Bercerai???

Sekarang ni memang trend kot artis kawin cerai..senang2 jer.  2- 3 bulan kahwin cerai.  Terbaru ni katanya Hattan dah bercerai ngan isterinya Farah Asyikin .. baru jer dua bulan kahwin.  Ntah ler apa sebabnya..ada kat sini bagitau sebab tersebarnya gambar Farah Asyikin ngan sorang lelaki.  Dan macam2 lagi lah citer yang tak tau betul ke tak.  Nak tau lanjut baca rotikaya.com

Aku pun tak tergamak nak copy gambar paste kat sini.  Mengaibkan orang jer...Nak baca aku copy paste kat bawah ni jer....

Gambar: Farah Asyikin Dan Lelaki Misteri Atas Katil Punca Penceraian Hattan?


Hattan sehingga ke hari ini masih tidak mengeluarkan apa apa kenyataan kepada media namun peminat sendiri nampaknya jumpa beberapa gossip menarik.
Seorang penggiat forum hiburan terkenal, Cari kongsikan sebuah blog yang di’dakwa milik Farah Asyikin namun kini sudah di’godam oleh mereka yang tidak berpuas hati terhadap beliau & suami, Hattan. Dan, individu yang tidak dapat di’pastikan identiti ini telah mendedahkan beberapa masalah pasangan suami isteri yang bernikah pada November 2011 lalu. 
Farah Asyikin di’dakwa berhutang dalam jumlah yang banyak kepada seseorang dan penggodam itu meminta beliau untuk menggunakan suami, Hattan untuk membayar segala hutang piutang beliau.
Bukan itu sahaja, Farah Asyikin juga di’dakwa pernah mengandung hasil hubungan bersama seorang kekasih berbangsa asing ketika berada di Jakarta, Indonesia dan menggugurkan kandungan tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan