Selasa, 4 Oktober 2011

Fida Maafkan Mamat...Tapi...

Pasal Fida ngan Mamat lagi..aku pun tak tau kenapa aku suka nak citer hal diaorang.  Tak penting pun..tapi ntah ler..kalau nak baca..teruskan..kalau tak nak...tak payah ler baca..huhuhu...Dengar citernya si Fida dah maafkan Mamat pasal kontroversi amik gambar tur.  Fida dah maafkan Mamat semasa Mamat menelefon Fida..maksudnya memaafkan secara lisan lah.  Mamat lak konfius samada Fida maafkannya secara ikhlas atau tak...Komen Mamat dalam sini 

Saya ada berbincang dengannya mengenai perkara tersebut melalui telefon untuk meminta maaf kepadanya dan Fida secara lisan telah memaafkan saya.Namun saya tidak pasti sama ada Fida telah memaafkan saya tulus dari hatinya kerana saya tidak dapat membaca apa yang terkubu dalam dirinya itu. Kami belum pernah berjumpa selepas kejadian itu.

Ok itu ajer...

Fesyen tudung Fida sekarang...

Dulu...cantik...

GAMBAR PERCUTIAN FIDA BERSAMA MAMAT DI BATAM
Sekarang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan