Selasa, 4 Oktober 2011

Badan Rasa Nak Demam

Sejak semalam badan aku rasa tak sihat.  Tapi gagahkan diri pergi gak kejer.  Cuti dah tinggal sikit.  Nak pergi klinik malas.  Memang aku jenis yang tak suka pergi klinik bila demam.  Sebab ubatnya sama jer..makan jerlah ubat yang ada.  Selagi leh bertahan..bertahan jerlah...Aku jarang demam...kalau demam pun sekejap jer...Lagipun tak macam orang demam pun..balik umah still kena wat kejer cam biasa..huhuhu...Agaknya tu yang demam cepat kebah..Hari ni aku sempat tapau untuk kengkawan laksa yang aku wat hari Ahad hari tu...mujur elok lagi.  Aku simpan dalam ice box.  Teringat sorang member ni suka sangat laksa lemak...semalam dia cuti..aku bawak ler hari ni.  Tak cukup lak..nanti buat lagi erk...(perasan laksa sedap).  Kesian kat farah sakit perut...tak tahan lada hitam kot..sori sangat2...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan