Selasa, 10 Mei 2011

Periksa Lagi...

Start hari ni hingga hari Khamis, aku periksa KPSL. Bagi penjawat awam mesti tau KPSL kan. Nak huraikan panjang berjela..masuk yang ni dah 4 kali amik.. tak pass2 lagi..tak tau ler naper..agaknya tak ikut skema jawapan yang dikehendaki.  Aku ni taulah, kalau esei mesti lemah..malas nak menulis. Lagipun dah lama tinggalkan zaman tulis menulis..coz sekarang semua taip menaip huhuhu...Kali ni aku ingat aku sama ngan member aku sorang tur..sebab tiap2  kali pekse mesti aku tumpang keter dia..kali ni lak lain tempat.  Turlah As, asyik nak numpang orang jer...kan dah susah nak pergi...hahaha...Mujur ada keter ofis bawak orang lain pegi pekse...aku numpang le sekali.  Aku pekse kat Sapura @ Mines..tempat yang tak pernah aku pergi.  First time jejak kaki..berlinang gak air mata aku sebab sorang2 kat situ kena campak..tapi demi nak amik pekse..hope tahun ni lulus..aminnn...Stail aku ni, kalau amik pekse...jam tu laju jer gerak. Lagi laju dia gerak, lagi laju aku menulis..mujur tak crame jer jari jemari aku...tulisan tak payah nak cakap lah, kalah doktor...soalan susah bebenor..tak tau ler...kul 12.15 aku dah siap.  Aku memang tak pernah lambat keluar..mesti awal.  Ntah naper...Kenalah tunggu keter ofis kat tepi highway tu...Untuk geng2 yang amik pekse harap2 uols semua lulus tahun ni...especially Madi n Ana...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan