Rabu, 11 Mei 2011

Day 2 - Pekse

Hari ni hari kedua amik pekse.  Hari ni pekse PKPA, Pengurusan Pejabat n Arahan Keselamatan.  Nak dijadikan cerita, punyalah semangat nak amik pekse.  Bawak buku baru beli, tak guna buku2 ofis dah.  Confirm nak luluskan...masuk dewan...aku tengok meja sebelah bertimbun buku. Meja depan pun bertimbun...aku telek2 dari jauh rupa2nya kena bawak gak buku Arahan Keselamatan n Pengurusan Pejabat.  Apa ker bengongnya aku, dah nak bawak tadi..tapi tinggal kat ofis.  Aku ingat 1 buku jer guna..PKPA..nak tak nak jawab jerlah...kena repeat balik jawabnya aku ni...huhuhu...Hari ni lak jerebu teruk sangat...mendung jer hari walaupun panas...cam biasa lah tunggu member kat tepi highway...tak ada kejer..snap2 ckit..kamera sentiasa ada dalam beg...my hobby...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan