Selasa, 15 Mac 2011

Anak2 Ngan Facebook


Hari ni nak citer pasal Facebook.  Sekarang tak macam kita dulu2, komputer pun tak secanggih sekarang.  Budak2 sekarang dah pandai on off komputer.  Kita dulu mana tau mender2 tu semua.  Nak pegang pun tak merasa.  Anak2 aku pun sama cam anak2 orang lain.  Asyik tanya bila nak buat facebook untuk dia.  Nak pulak Angah yang banyak mulut...tapi hakikatnya bila di sekolah pendiam.  Bila aku on facebook aku, mesti Angah tanya dah ke belum buat facebook untuk dia.  Angah kata kawan2 dia ada facebook, sebab tu dia nak facebook.  Along lak tak ada minta suruh buat facebook.  Anak dara aku, pandai sebut jer...sebab dia paling anti aku bukak laptop n facebook...kecuali aku bukak facebook yang ada game, gambar2 n video...sukalah dia.  Sampai sekarang, Angah masih tanya tentang Facebook dia...   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan