Isnin, 28 Februari 2011

Aku Jatuh Lagi...

Hari ni masuk ofis cam biasa...semalam aku kejer.  Jadi tak rasa cam cuti pun.  Tak pegi mana2....ofis tengah sibuk dengan Promosi Kraf...selagi tak habis tempoh promosi ni cam ni lah nampaknya...Nak dijadikan citer, semalam aku jatuh di depan orang ramai yang tengah berbaris nak tunggu shuttle.  Nak tak nak tebalkan muka jerlah..Ntah camner aku terjatuh..aku pun tak sedar..kaki dah second hand, terpeleot sikit pun boleh jatuh..yang aku ingat, ada lubang kat situ..kaki aku termasuk lubang.  Mujurlah boleh jalan, tak terseliuh macam dulu...kalau tak kena papah ler...kaki aku ni dah dua kali terseliuh...mula2 masa nak turun motor, sakit gila masa tu...cam retak jer aku punya buku lali...2 hari gak MC...pas tur yang kedua kali nya masa kat kampung.  Pergi pasar malam...tengah2 berjalan kaki terpeleot..nak kata kasut tinggi tak lah pulak, sandal jer aku pakai....dah nak jadi tur, bila2 pun boleh. Tengah2 orang gak..koyak seluar kat lutut...Yang ketiganya semalam ler..tak nampak orang dah, bangun terus jalan...huhuhu...berdarah gak lutut aku..bila sujud maunya tak sakit...sampai hubby aku kata, memang aku ni nasibnya suka jatuh..tak dapat nak imbang badan..besar sangat ker badan aku ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan