Rabu, 19 Januari 2011

Lagenda Budak Setan


Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan

Hari Selasa memang aku tunggu citer ni di Astro Prima.  Hubby aku pun sama.  Selalunya hubby aku bab citer feeling2 ni tak pernah tengok, ntah camner tetiba citer ni dia nak tengok lak.  Dari episod pertama dia tengok...feeling habis bila tengok dia..hahaha..mat rock feeling..ingat citer lama kot...Tapi memang betul, citer ni best sangat2...sedih..walaupun pelakon yang bawa watak Ayu tur tak glamour mana, tapi jalan citer dia best.  Jue Aziz aku tak minat, tapi ok lah dia berlakon.  Farid Kamil memang pandai bawak watak....Tak sabar nak tunggu episod akhir.  Filem memang aku tak tengok, jadi tak tau citernya camner.  Tapi dengarnya ending dia sedih..tur yang tak suka tur.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan