Isnin, 16 Ogos 2010

Tak Pernah Terjadi...

Hari ni dah masuk puasa yang ke-6.  Macam biasa...N3 aku yang lepas pernah aku citer pasal jiran aku.  Jiran aku yang tuduh aku wat sihir kat dia tur...Nak dijadikan citer, hari Sabtu aku ngan hubby bertikam lidah ngan jiran pompuan indon tur.  Apa taknya..ada ker dia simbah air kapur kat depan umah aku dekat2 ngan anak dara aku yang umur 5 tahun tur.  Kesnya dia kata anak dara aku tur lalu jer tepi umah dia, dia terus sakit badan.  !?*$# (bahasa yang tak boleh diluahkan).  Padahal anak aku haram masuk laman umah dia.  Dia kata tur lak dengar dek hubby aku kat luar umah, apalagi...hangin ler hubby aku.  Macam2 keluar dari mulutnya.  Aku yang dok dalam umah, bila dengar hubby aku bertekak ngan pompuan tur...jenguk kat luar...apalagi..selama ni aku tak pernah gaduh ngan orang bertekak2...keluar macam2 ayat gak dari mulut aku.  Dengan selambanya pompuan tur kata aku sihir sampai badan2 dia sakit.  Bodo punya orang...dah lah menumpang kat tanahair orang ... wat perangai macam apa ntah.  Ikut hati memang aku nak ganyang..aku suruh dia panggil suaminya..tapi haram keluar..kena manrem kot...Lepas tur ntah apa yang dia merepek kan dia kata kat hubby aku "ko tau lah apa jadi lepas ni"..moga2 keluarga aku dalam pelindungan Allah.  Esoknya tuan umah datang umah diaorang sebab hubby aku g report sebab tak tahan ngan perangai diaorang.  Tuan umah beri pilihan nak pindah hari tur atau ujung bulan.  Diaorang kata ujung bulan, kita tengok jer lah diaorang pindah ke tak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan