Jumaat, 20 Ogos 2010

Jumaat 10 Ramadhan

Hari ni hari Jumaat.  Rehat panjang..tak tau nak wat apa.  Tadi terlena jap..pastur tak leh nak lena dah..biarlah kawan lena sorang2...kat ofis aku tempat lepak kalau nak terlena sekali kat stor ler...celah2 rak fail tur ada ler satu tempat besttt...kena tempah dulu tempat..kalau tak fulll..tul tak kawan2..  Alangkah bestnya kalau dah gaji, leh ler cuci2 mata kat Masjid India ngan Jalan TAR...huhuhu..jangan mimpi ler ada gaji 20hb.  Tunggu ler 25hb...baru leh fikir nak beli apa..baju raya aku ngan anak dara aku dah tempah..suruh mak jahit pun ada...baju hubby, Along n Angah recycle tahun lepas punya..sebab baju Melayu tahun lepas tak pakai pun selepas Hari Raya Pertama tahun lepas sehinggalah ke hari ini..tak luak pun..lagipun Along ngan Angah tak lama pakai Baju Melayu...Hubby aku pun sama...Raya pertama jer pakai..past tur simpan dalam almari...rugi lak kalau tak pakai semula...bukan susah nak berjimat..cam iklan lak.. Biasanya memang cam tur..2 tahun sekali wat Baju Melayu..tapi baju aku ngan anak dara aku tiap2 tahun berganti..sebab tak rugi...hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan