Rabu, 9 Jun 2010

Cuti & Geram

Esok aku start cuti adik kawin.  Balik kampung..Pahang.  Hari ni aku hot gak kat ofis..apa taknya..baju yang aku tempah ngan pengusaha kat Kelantan tak sampai2.  Katanya dah pos laju hari Isnin.  Kalau ikutkan memang dah sampai.  Tunggu2 tak sampai gak.  Gerammmmmnnnyaaa...cam nak nangis jer..dah nangis pun..Baju tur aku tempah untuk adik beradik aku pakai masa kenduri nanti...kira sama color ler...sampai la ni dan saat aku menaip n3 ni haram ada..kecewanya aku..tak ada rezeki kot adik beradik lelaki aku..terima jerlah qada dan qadar walaupun hati terasa bagai nak ...tak tau nak kata apa.  Esok aku akan balik tanpa baju tur..sian adik2 aku..adik beradik pompuan sumer dah siap bajunya..Kenduri kali ini nak pakai sedondon sebab tak pakai sebelum ni..ni kenduri adik pompuan aku sorang tur jer..dan adik pompuan yang terakhir..kalau kat kampung, belah pompuan meriah ckit..Jadi aku akan sambung n3 aku ni hari Selasa kot..sebab aku cuti sampai hari Isnin..cam aku jer yang kawin..hahahah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan