Khamis, 2 Mei 2013

Try Lagi...Syahir oh Syahir

Hari semalam cuti hari pekerja..1 Mei 2013 ... Jadinya dok umah jerlah...nak jalan2 rasa cam penat jer badan...baby syahir pun cam tahu jer cuti..bangun lambat2...kalau waktu kerja..bangun subuh2...aku try gak bagi botol...macam2 puting try..lepas satu puting...satu puting amik...harammmm nak nya...argghhhh...nak nangis pun ada...kecewa sesangat.  Nak pulak tengokkan dia melalak cam kena pukul dan sakit sangat....last2 amik picagari..sedut sikit2..tur pun menangis gak...takut lak tersedak bila pancut ngan picagari sebab tak pernah buat.  Masa amik semalam dari umah pengasuh (Kak Ela)...Kak Ela kata dia bagi susu guna picagari gak..kesiannya dengar...harap2 Kak Ela sabar ngan karenah Syahir...continue balik citer aku kat rumah tadi...dah usaha macam2 cara nak beri susu..last2 menyelak gak baju aku..huhuhu..terus senyap...sampai bila agaknya Syahir tak nak puting botol susu...salah aku jugak sebab tak ajar awal2 guna botol susu...masa memula keluar hospital jer dia nak puting botol susu..bila dah start BF...terus reject botol susu...aku pun seronok jer bila dia BF...susu banyak...bila penuh jer..sua jer kat mulut Syahir...nganga jer..sampai uwekkk...tanda dah tak nak...Ya Allah Ya Tuhanku..mohon dipermudahkan urusan aku..aminnnn....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan