Selasa, 8 Februari 2011

Geram Sangat...Dah Lama

Hari ni aku masuk ofis cam biasa...member sebelah cuti lagi coz mak dia masuk spital..harap2 cepat sembuh mak dia...n3 aku ni bukannya geram pada orang ofis tapi geram pada orang yang nak jual rumah dia pada aku.  Punya lah lama nak nunggu dia setuju sign S&P.  Dah nak masuk 2 bulan, tapi S&P tak settle2 lagi.  Orang lain senang jer nak beli rumah, bila kena turn aku .... macam apa ntah ... susahhhhhhh sangat.  Yang nak jual tu kalau sebangsa ngan kita ni boleh lah lagi terima, tapi bangsa C***.  Dah lah cakap Melayu teruk gila...bila call marah2...cakap jangan call dia sebab dia bz....suruh contact dia ngan emel jer..bila emel lak..haram nak balas..kalau balas pun lambat...Dia kata lepas CNY dia nak settle..tapi bila aku bagi mesej ngan emel kat dia tak ada apa2 berita pun...lawyer aku pun ada emel pada dia..tapi sama gak...Kalau ikutkan hati aku, aku nak cancel jer beli rumah dia tu...tapi masalanya aku dah bayar deposit..kalau aku cancel .... deposit aku hangus...Aku tak tau nak wat camner lagi...bukan senang nak cari duit nak bayar deposit tur...Ya Allah Ya Tuhanku...kau permudahkanlah segala urusan aku..Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan