Khamis, 28 Oktober 2010

Pendaftaran Pemilih

Baru semalam aku pergi mendaftar sebagai seorang pemilih.  Umur dah 33 tahun.  Kalau bukan sebab nama aku naik sebagai seorang yang masih tidak mendaftar sebagai seorang pemilih...belum tentu lagi aku mendaftar.  Bukan apa...cam tak berminat.  Sebelum tur, aku dah nak mendafar...tapi wakil pendaftar tur bagitau aku suruh tukar alamat kat IC dulu kalau nak mengundi kat KL.  Aku tak nak lah..sebab aku tak ada alamat tetap..So terhenti kat situ...Aku daftar kat Pejabat Pos, Jalan Pudu...tengah2 mendaftar..ada lak Cina pompuan tak betul berdiri sebelah ngan aku...pot pet pot pet mulutnya..mujur tak kacau aku tengah mendaftar tur..aku fobia ckit ngan orang tak betul ni...Nak tak nak aku guna gak alamat kat IC aku ... alamat kampung aku ...so bila time mengundi nanti aku kena balik kampung ler .... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan