Ahad, 24 Oktober 2010

Hari Karnival Sekolah Along & Angah

23hb, hari Sabtu ada karnival di sekolah along n angah. Macam2 jualan ada. Biasalah kalau n3 aku ni mesti ada citer pasal anak aku kan.  Kalau nak beli atau main kena pakai kupon.  1 kupon 5 ringgit.  Pagi2 daftar masuk untuk anak dara aku masuk pertandingan mewarna kanak2 umur 5 tahun.  Mula2 semangat mewarna...past tur terus kata penat...separuh jalan ke mewarna..walaupun tak siap mewarna tapi ada hadiah gak..saguhati.....Past tur.. anak dara aku beria2 nak masuk rumah antu.  Ajak naik kuda tak nak.  last2 angah n along jer naik kuda.  Beratur punyalah panjang nak masuk rumah antu last2 jejak jer kaki dalam bilik tur dia melalak.  tak jadi masuk.  rugi camtur jer kupon...angah n along gak untung dapat masuk umah antu 2 kali...
Masa ni dah separuh siap...

Bersemangat .....

Dah hilang mood...

Hubby melayan anak dara aku...

Mana tak penat, sekuat hati guna jari..

Dapat hadiah saguhati

Berbaris nak naik kuda...

along...

Angah muka merajuk sebab adik tak nak naik...

Along control...

Along posing...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan