Isnin, 9 September 2013

Syahir Di Ofis

Nak citer pasal hari Khamis lepas...cam biasa..pengasuh Intan Payung Syahir ada appointment ngan doktor. Nak amik cuti karang..cuti dah sikit..rugi lak rasanya...angkutlah sekali ke ofis.  Segala mender kena angkut...termasuklah walker ... sebab sekarang ni dia dah pandai capai barang2 .... dah merangkak .... jadinya untuk selesaikan masalah supaya aku tak perlu nak gendong2 sana sini..aku letak dalam walker sambil aku buat kejer.  Bukan main lagi..macam dok rumah sendiri.  Haruslah dalam cctv ofis aku ni..muka aku jer bawak anak ke ofis.  Nak wat camner...itu lah dugaan yang aku harus terima.  Semoga semuanya dipermudahkan oleh NYA aminnn....

opsss...dah rotate tapi tak mau jadi...Syahir dalam bilik fail..huhuhu..
tinggal sekejap dengan Aunty Z...tengah tidur...


Nyenyak tidur dalam aircond...

Masa untuk bermain...

Apa yang anak ibu tengokkan itu...



1 ulasan: