Khamis, 19 September 2013

Selamat Hari Lahir Nur Irdina Syafiqah

Semalam 18hb..genap umur anak dara aku .. Nur Irdina Syafiqah .. 8 tahun ... Selamat Hari Lahir Kak Lang ... dia pun terperanjat bila aku bagitau ... senyum2 sumbing, sambil makan nasi lemak.  Aku ngan Incik Aidil nyanyi 'hepi birthday to Kak Lang'... nanti kita celebrate yer Kak Lang .. sekarang tengah bulan ... faham2 jerlah.  Lagipun tengah huru hara ni sebab dah 3 hari Syahir ikut aku ke ofis.  Penat badan ... sian gak tengok dia kena angkut pagi2, walaupun tengok muka dia ceria jer naik keter pagi2.  Itu memang kesukaannya...dapat berjalan2 walaupun hanya naik kereta.  Baru 7 bulan ... tapi lagak cam orang dah umur setahun ... Sepatutnya, hari Selasa tur aku kena attend kursus sampai hari Jumaat ... terpaksalah aku cancel dan buat surat tunjuk sebab musabab tak dapat nak pergi kursus tur.  Yerlah..bukan aku sengaja cari alasan tak nak attend...dah kebetulan anak pengasuh masuk hospital sebab kena asma...terpaksalah aku terima ketentuan dariNYA.  Kalau ada yang berbunyi di belakang tur "kenapa tak cari pengasuh lain" .. hanya aku jer yang ada jawapannya yang tak payah lah nak aku uar-uarkan kat sini.  Semua orang ada masalah, belum tiba masanya nak kena kat kita.  Cakap memang senang..bila kena batang hidung sendiri..sendiri mau ingat lah.  






Apalah yang aku membebel ni ... tadi citer pasal Hari Lahir anak dara aku ... dah membebel lak. ... huhuhu..stop Cik Smah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan