Rabu, 16 Mei 2012

Makeover Ruang Tamu (Part 2)

Hari tu aku ada citer yang Incik Aidil tak puas hati ngan cat kat ruang tamu rumah yang sebelum ni light purple. Last2 pilih color warna merah...jadinya dah selesai cat dah sehari sebelum mak ngan ayah datang.  Mak kata tak cantik warna merah..mungkin orang2 tua tak suka warna striking...hahaha..Jadinya nak tengok camner warna merah tur...Incik Aidil kata okay jer...Lepas ni nak makeover bilik anak dara aku lak...warna pink...tur kononnya nak cat sendiri...cat dah beli hari tur..tapi kerja2 mengecat belum mula lagi...

SEBELUM....





SELEPAS....
  
 

 
 


6 ulasan:

  1. salam..cat baru warna merah nice...naik mood merah membara..

    BalasPadam
  2. dah cantik tu nampak kontra...

    BalasPadam
  3. wah cantik.. guna cat merah jenama apa ni puan?

    BalasPadam