Isnin, 4 Julai 2011

Dari 3 Ke 5

Hari Sabtu aku pergi sekolah anak..ada sukaneka...hari panas terik...kesian budak2 sukan tengah2 panas...termasuklah anak aku.  Lepas tur pergi amik barang untuk customer, n lepak kat Tasik Titiwangsa.  Dah lama tak pergi sana.  Banyak dah berubah.  Dah dekat maghrib, baru balik umah.  Esok lak, hari Ahad member nak datang umah petang.  So pagi tur tak buat apa2 pun...aku suruh member datang petang.  Sebab baru nak pergi beli barang2 untuk goreng mee.  Dari 3 bertambah 5...tau tak apa tur..anak akulah..dah ada 5 orang.  2 orang anak jiran aku nak ikut sekali.  Aku angkut ler sekali.  Kesian nak ikut anak2 aku...Bukan senang nak kawal 5 orang dalam Tesco.  Anak aku biasalah...macam lipas kudung...tapi alhamdulillah semua dengar kata.  Dah macam apa aku...asyik2 suruh hubby tengokkan anak jiran..takut lak hilang anak orang nanti...naya aku.  Pas gi Tesco, lapar lak perut .... ingat nak makan KFC kat Tesco, tapi mak oiiii....ramainya orang.  Beratur punya panjang.  Perut dah lapar dah ni...tengahari tak makan lagi...huhuhu.  Dalam hati...ni kalau beratur maunya tak siap aku goreng mee.  Hubby kata makan KFC kat umah jer lah...Bandar Baru Ampang...ok gak...situ tak ramai orang..tapinya...bila sampai sana....sama gak beraturnya...panjang berjela.  Maklum ler orang baru gaji...terpaksalah juga beratur.  Call member...member dah nak sampai umah...huhuhu...last2 suruh dia datang KFC...makan sekali.  Bukan belanja, dia yang bayar sendiri.  Mee goreng makan malam ler jawabnya sambil tengok bola Malaysia vc China Taipei...

Along kusyuk makan..lapar...

Angah & Aiman..tur lah anak jiran...muka seiras Angah...

Irfan...seronok tengok dia makan...

Member...

Macam-macam perangai...


Bapak budak...kusyuk makan...

Anak dara aku .... Ikah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan